reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petronela Abaďúrová

Petronela Abaďúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  úvahycestopisyrežisér- životPREČO SOM HRDÁ NA SLOVENSKO

reklama

úvahy

Usmievam sa ...

Petronela Abaďúrová

Usmievam sa ...

... celým svojím vnútrom. V noci som vdýchla pavúka radosti, ktorý si svedomito a nekompromisne tká svoje siete. Nepozná oddych ani odbory. Nevydáva klepotavý zvuk ako tkáčsky stroj. Nepožaduje odmenu a vyberá si len jednu daň - príjemné šteklenie v duši.

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 478x
  • 1
Nedeľné poobedie

Petronela Abaďúrová

Nedeľné poobedie

Pokojné jazzové tóny, vedľa pohovky pohodená francúzska verzia časopisu Premiere, príjemné teplo vytvorené a udržiavané vzájomným pôsobením energií ľudského tela a vlnenej prikrývky, vôňa bielizne šíriaca sa bytom.

  • 21. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 650x
  • 6
Kolobeh života

Petronela Abaďúrová

Kolobeh života

Prešiel ďalší týždeň. Opäť robota, štúdium, dobré jedlo, priatelia, sobotná akcia až do svitania. Ďalší výlet prenesený USB káblom do pamäte počítača. Hŕba smiechu, plánov, myšlienok. A opäť telefonát od Teba.Chcel by si sa stretnúť. Dlho sme sa nevideli. (Koľko dní? Šesť? Sedem?) Mohli by sme zájsť na večeru a porozprávať sa.

  • 23. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 480x
  • 12
Rada sa rozhodujem

Petronela Abaďúrová

Rada sa rozhodujem

Len-tak, pre radosť.

  • 4. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 783x
  • 13
Umenie prijímať

Petronela Abaďúrová

Umenie prijímať

Ako prijať pochvalu, darček, uznanie...? Je ťažké prijať darček, ktorý sa Vám nepáči. Čítala a počula som už veľa rád, ako postupovať v takomto prípade. Nezabralo. Nebola som schopná skryť sklamanie, keď mi môj drahý na Vianoce daroval fén. Viem, že to nemyslel zle, len som očakávala niečo osobnejšie.

  • 29. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 548x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu