reklama

Kolobeh života

Prešiel ďalší týždeň. Opäť robota, štúdium, dobré jedlo, priatelia, sobotná akcia až do svitania. Ďalší výlet prenesený USB káblom do pamäte počítača. Hŕba smiechu, plánov, myšlienok. A opäť telefonát od Teba.Chcel by si sa stretnúť. Dlho sme sa nevideli. (Koľko dní? Šesť? Sedem?) Mohli by sme zájsť na večeru a porozprávať sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Viem, že som mala rezolútne odmietnuť. A ty si vedel, že to nedokážem.

Stretli sme sa. Povedal si mi, že dobre vyzerám. Ja som pochválila tvoj nový sveter. Najedli sme sa a rozprával si mi o víkende u starej mamy. Pozdravuje ma. 

Na jej záhrade medzi tujami hniezdi trasochvost. Odfotil si mláďaťá, aby som videla, aké sú roztomilé. Dostal si ma- rozplývam sa nad nimi, vyzvedám detaily.

Obrázok blogu

Pozoruješ ma, ako sa smejem očami. Chvíľu mlčíš a potom mi povieš, že mláďatá zožrala mačka. Ostalo len prázdne hniezdo. To, čo bolo, už nie je. Vraví sa tomu kolobeh života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krutosť? Nie život. Ani som nezosmutnela. 

Zaplatíme. Nemáš drobné, ospravedlníš sa a povieš, že nabudúce pozývaš ty. Nabudúce? Navrhneš spoločný víkendový výlet niekedy v júni. Klopím zrak a snažím sa zmobilizovať svoje racio. Nakoniec však prikývnem.

Odchádzame. Posledný pohľad v spätnom zrkadle. 

Čaká ma nový týždeň. Pracovné povinnosti, francúzština, známi, kino, víkend u rodičov. Pribudnú fotky z oslavy prvého svätého prijímania môjho krstného syna. Kopec radosti, noviniek, nápadov. V duchu ti o tom všetkom budem rozprávať. A budem podvedome čakať, kedy sa tvoje meno objaví na displeji môjho telefónu. (Sama neviem prečo. Ani či sa na ten okamih teším alebo sa ho bojím.)

Petronela Abaďúrová

Petronela Abaďúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  úvahycestopisyrežisér- životPREČO SOM HRDÁ NA SLOVENSKO

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu